27 Mart 2008 Perşembe

Emel'in Peynirli Böreği

Herşey günün birinde PDÇE-18'e yollanan yiyeceklere göz atarken bir fotoğrafa takılıp kalmamla başladı.. Alelacele linke tıkladım ve bu muhteşem fotoğrafın tadını çıkardım..

O gün bugündür de sevgili Emel'i her gün ziyaret ediyorum.. Bu sık ziyaretlerimin asıl sebebi Emel'in çektiği fotoğrafların çok hoşuma gitmesiydi.. Artık bu sebebe bir yenisi eklendi! Emel'in peynirli böreğini yaptım ve en az görünüşü kadar güzel oldu.. Bu böreğin özelliği su böreği gibi kat kat oluşu.. Sütlü sosu sayesinde de çok yumuşak oluyor..

Bu yumuşacık ve mis kokulu peynirli böreğin tarifinde hiçbir değişiklik yapmadan, Emel'in verdiği şekliyle hazırladım.. Sonuç mükemmel! Mutlaka deneyin..


Afiyet olsun!

Not: Böreği yayınlamama izin verdiğin için teşekkür ederim Emel'cim..


9 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler aslıcım
hoşluk olsun diye katıldım ,iddam yok canım
böreğin güzel olmuş, kokusumu geldi ne miiiiss gibi:))
ellerine sağlık
iyiakşamlar
sofrakeyfi

Özlem dedi ki...

Aslı'cım,
Sayende ben de Emel'in resimlediği o muhteşem muzlu pastanın tadını çıkardım :)
Böreğin de çok leziz görünüyor canım,
eline sağlık

lezzetyolculugu dedi ki...

Aslı'cım ellerine sağlık beğenmene çok sevindim.Çok ta şık görünüyor çok mutlu oldum...

Ferah Gülşen dedi ki...

Aslı'cığım doğum günümü kutladığın için çok teşekkür ederim, sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam aslıcım.börek ye beni diyor..eline saglık harika görünüyor..size afiyet olsun..sevgilerimle.

pelince dedi ki...

Nefis bir börek karşıladı beni,ellerine sağlık...

Sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

ohhh ne güzel öyle kat kat gece gece olmadı şimdi.ellerine sağlık

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Teşekkürler Sofrakeyfi :)

Özlem'cim benimle aynı fikirde olmana çok sevindim, teşekkür ederim..

Sevgili Emel, ben de sana teşekkür ederim..

Sevgili Ferah, paylaşımın için ben teşekkür ederim.. Tekrar nice senelere..

Hülya'cım teşekkürler..

Sevgili Pelin, çok naziksin, teşekkürler..

Sevgili Ayşe, bu katlar gece gündüz dinlemiyor vallahi :)

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

Aslı'cım afiyet olsun ellerine sağlık nefis görünüyor böreğin, foto makinem bozulduğundan beri foto ekleyemiyordum bloguma nihayet eklemey başladım, karadeniz mutgafı yemeklerini ekledim merak eder de bakarsan sevinirim. Çok öpüyorum Emel
http://emelinmutfagi.blogspot.com/