18 Aralık 2008 Perşembe

Garip Hallerim


Betül'cüm garip hallerimi merak etmiş, beni sobelemiş.. Cevapları bulmak epey zaman aldı, ama işte aklıma gelenler:

Uyum takıntım vardır.. Çamaşır asarken mandal rengine çok dikkat ederim, her parçayı aynı renkte iki mandalla asarım.. (anneciğim kulakların çınlasın..)

Ayrıca kıyafetlerimin ve ev eşyalarının da renkleri uyumlu olmalıdır. Örneğin, mutfaktaki elektrikli aletlerin hepsi aynı renktir.. Ya da sofra kurarken kullanacağım tabak, çatal bıçak, masa örtüsü hem renk hem de tarz olarak uyumlu olmalıdır.

Lavaboda su damlası görmeye tahammül edemem, tiksinirim.

Sokak kapısı eşiği konusunda çok hassasımdır! Ayakkabıyla, terlikle ya da çorapla eşiğe basılmasına tahammül edemem (eşiğin ötesine ayakkabıyla geçilmesi konusuna değinmiyorum bile..)

Belirsizlik beni çok rahatsız eder, plan ve program olmadığında huzursuz olurum.

Böcek görsem kaşınırım.

Ev dağınıksa ya da tertemiz değilse içim rahat etmez, aklım takılı olur..

Ben de garip hallerini merak ettiğim Pelin, Pelin, Ayşe ve Neval'i mimliyorum..

9 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

teşekkür ederim canım merakla bekliyordum..

sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Aslı'cığım,çoğu takıntılarımız uyuyor seninle..))Gönlüne sağlık canım..



Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Aaa, güzel bir oyunmuş, bakalım Aslı'nın garip halleri neymiş derken, baktım sonunda benim adım, teşekkür ederim, en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Aslında çoğunlukla aynı garip hallaerdeyiz desem daha doğru olur :) Öpüyorum canım...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Garip kız seni:))
hepimizin ne komik halleri var ama yaa,bu arada pazar günü olan UNO blogger sofrası olayına katılıyor musun?

durutarifler dedi ki...

Bende bu konuda mimliyim ama konu çok zor. Senin mandal konusunda takıntına bayıldım yalnız. Çok enterasan :))

Ordanburdanhayattan dedi ki...

canım ben gitmeye calısıcam,tanıdıgım birileri olsa iyi olur diye dusunmustum.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hepsi çok güzel ve benden bir parça var. Ne kadar da garibiz :))

pelince dedi ki...

Mandallara bende bittim ,süpersin...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ASLICIĞIM.. HAYAT ÇOK YAŞANASI BİR DÜZEN ASLINDA..
BEN SANA DAİAMA HİÇ BİR ŞEYE TAKILMAYACAĞIN BİR ZAMAN DİLİMİ
HEDİYE ETMEK İSTİYORUM..
Kİİ HİÇ BİR ŞEYİ KAÇIMAMAN İÇİN.
ÇOK SEVGİLER CANIM.
nUnU