30 Nisan 2009 Perşembe

Müjde'nin Elmalı Keki

Sevgili Müjde'nin tarifini görünce hemen aklıma buzdolabında duran elmalar geldi ve tarifi denemeye karar verdim.. Orjinal tarife buradan ulaşabilirsiniz, ben yaptığım ufak tefek değişikliklere göre tarifi yazıyorum..

Malzemeler:

3 yumurta
1,5 su bardağı tozşeker
1 su bardağı sıvıyağ
3/4 su bardağı süt
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
3 adet elma
tarçın

Yumurta ve şekeri köpürünceye kadar mikserde çırptım. Sıvıyağ ve sütü de ekleyip çırpmaya devam ettim. Un, kabartma tozu ve tarçını da ekleyip tahta kaşıkla karıştırdım. Hafifçe yağlanmış borcama karışımı döküp üzerine kabukları soyulup ince dilimler halinde kesilmiş elmaları dizdim. Önceden 175' de ısıtılmış fırında pişirdim.. Sonra da soğumasını beklemeden kendime bir dilim alıp üzerine de bir top Carte D'or koydum!

Afiyet olsun!

17 yorum:

pelince dedi ki...

Aslıcım nefis olmuş,meyvesi bol olunca kalorisi biraz azalmıştır,o yüzden ince bir dilim alıyorum:)
Ellerine sağlık...

Sevgiler...

Betül KAVAL dedi ki...

kahvayle harika olurdu bu kek ellerine sağlık canım nefis gözüküyor üzerinde dondurması ile..

sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok neis gözüküyor...:)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım ellerine sağlık.dondurmalı sunumla şahane görünüyor kekin.sevgilerimle...

Pelin dedi ki...

Aslıcığım,

Elmalı kekle dondurmayı örünce eridim bittim. Nasıl yakışır bilirim:) Ellerine sağlık
Sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik canim.
Pastanin kokusunu aldim gibi.
Sevgilerle.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Aslıcım şahane olmuş. Ellerine sağlık.
Sevgiler

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

Ellerine sağlık süper görünüyor. Mmmmm çayın yanında da süper olur.
Sevgiler

mujdenin denemeleri dedi ki...

Aslıcığım ellerine sağlık.Beğenmene çok sevindim.Afiyet bal şeker olsun canım.
Ben de dondurmalı sunumuna bayıldım,çok iştah açıcı.
Sevgiler...

Tinker Bell dedi ki...

Enfes görünüyor.Elmalı her şey nefis oluyor.Ellerine sağlık...

ipek dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Keki çok severim, elmaya bayılırım.
Her ikisi bir arada.
Harika.

lezzetyolculugu dedi ki...

Offf off ne kadar özlemişim blogunu.İki gündür internetimde arıza var.Sanki aylardır internete girmiyor gibiyim.Farkında olmadan ne kadar alışmışım meğer ne kadar internet bağımlısı olmuşum.Bayağı annemi babamı arar gibi her gün ziyaret ediyordum blogunu bir eksik oldum...Neyse eşim baktı masum masum oturuyorum yaptı sağolsun.Hemen açtım.Elmalı kek süper.Müjde hanımında seninde ellerinize sağlık.Ben hiç bu şekilde yapmadım.Ama deneyeceğim.Dondurma fikride süper.

iremlemekanlar dedi ki...

selam aslıcım yine güzel bir kek sunmuşsun bizlere ellerine sağlık hiç elmalı yememiştim

durutarifler dedi ki...

Elmalı keke bayılırım. Ama hiççç dondurmayla yemek aklıma gelmemişti.:))) Süper fikir
Ellerine sağlık
Sevgiler

alexiacortez dedi ki...

ama bu haksızlık! canım çekti şimdi, hem de nasıl :)

Cafe Gusto dedi ki...

Dondurma ve ılık kek yemek harika birşey.Ellerine sağlık..sevgiler...