13 Mayıs 2009 Çarşamba

Anneler Günü Kahvaltısı Detayları

Anneler günü kahvaltı sofrasında reçel kaselerinin kenarına ufak notlar iliştirip herkes seçimini daha kolay yapabilsin diye reçellerin adını yazdım..

Domates ve salatalıkların sunumunda sevgili Ufuk'tan esinlendim.. "Kahvaltı günü" yazısını okuduğumda domates salatalığın sunumu çok hoşuma gitmişti.. Teşekkürler Ufuk!


Marine edilmiş beyaz peyniri de Devletşah'ın sayfasında okumuştum.. Benim gibi peynirsever biri için ideal bir kahvaltı alternatifi.. Teşekkürler Devletşah!

Bu da marine edilmiş peynirleri buzdolabında sakladığım kavanoz.. Pazar gününden beri kavanoza peynir ilavesi yapıyorum, lezzetini siz düşünün artık..

Umarım size de güzel fikirler vermiştir kahvaltı sofrası. Şimdiden afiyet olsun!

19 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

şölen gibi olmuş vallahi.herşey enfes görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Detaylar çok hoş canım peyniri mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık....

zero dedi ki...

Aslıcım resmen yapıştım kaldım ben kahvaltı fotoğraflarına... herşey harika görünüyor ellerine sağlık. özellikle şu peyniri marine etme fikri çok hoşuma gitti:)

pelince dedi ki...

Sofra çok şık,lezzetlerde öyle...Ellerine sağlık Aslıcım...

lezzetyolculugu dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık harika görünüyor.Annen nekadar çok mutlu olmuştur.Marine edilmiş peynirlerin harika görünüyor bende peynir seven biri olarak denemek istiyorum.
Bu arada saten kaşığı sormuşsun.Bana satan kişi saten kaşık diye sattı ama başki bir ismi varmı bilmiyorum.Yiyecekleri yuvarlak çıkarmaya yarıyor.Tereyağ ,meyve vs için kullanıyor.Hani oktay ustada programlarında sık sık kullanır.Dondurmakaşığına benzerde çok daha küçüğü gibi.

Betül KAVAL dedi ki...

aslıcım çok güzel detaylar bunlar teşekkürler paylaştığın için.

sevgiler

Ayca Karaoglan dedi ki...

Detaylar fotograflarla harika olmuş. Marine edilmiş peynir için hemen bakıcam devletşah'ın sayfasına. Ben de bir peynir canavarım çünkü :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Aslıcım peynir olayını ben de görmüş ama denememiştim.nasıl bir peynir olmalı,biraz az yağlı ver sert sanırım

Rakunt ideas dedi ki...

marine edilmiş peynir hiç denemedim.Ben paynir canavarıyım acaba tadı nasıl mutlaka denemeliyim tşk ederim.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ÇOK LEZİZ VE ÇOK KEYİFLİ BİR KAHVALTI MASASI OLMUŞ ASLICIĞIM..
TEKRAR KUTLUYORUM CANIM.
SEVGİLER.

ipek dedi ki...

Tam istediğim gibi bir kahvaltı olmuş. Bu peynir sosunu deneyeceğim en kısa zamanda.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Sevgili Aslı siteni şimdi keşfettim ve bayıldım.Şu paynir olayını bende denemek istiyorum ellerine sağlık

FİLİZ'CE dedi ki...

marine edilmiş peynir çok ilgimi çekti,en kısa zamanda deneyeceğim,domates,salatalık sunumuda çok hoş,herşey çok güzel aslında..ellerine sağlık.sevgiler.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Her şey harika görünüyor.Marine edilmiş peynirde çok lezzetli görünüyor..
Ellerine Sağlık

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Neslihan çok teşekkür ederim, ne güzel sözler bunlar :)

Pembe Tatlar, teşekkürler, umarım sen de seversin..

Zerrin'cim bence de kesin seversin :)

Pelin'cim eksik olma canım..

Emel'cim teşekkürler canım, evet annem de anneannem de çok beğendiler :) Saten kaşık bilgisi için de teşekkür ederim..

Betül'cüm ben teşekkür ederim..

Ayça'cım öyleyse sen de seversin bu tarifi..

Yasemin'cim benimki tam yağlı inek peyniriydi.. Marine için özel almadım, evde yediğimiz peyniri kullandım..

Tuğba'cım peynir canavarıysan seversin bence :) Denemeye değer..

Nunu'cum çok teşekkürler..

İpek'cim çok teşekkür ederim, umarım seversin..

Kendimce, beğenmene çok sevindim.. Teşekkürler..

Filiz'cim, eksik olma, teşekkürler..

Değişiktatlar, teşekkür ederim..

mutfaktakizaman dedi ki...

marine edilmis peynir cok hosuma gitti tek eksigim biberiyee alir almaz deniycemm bayildim ben buna yaa sonucunuda mutlaka yazicamm harikaaa...

alexiacortez dedi ki...

ah peeeyniirr peeyniiir, aslı mavettin beni dostum :)

İNCİ dedi ki...

Sofra çok güzel.Hele marine peynire bayıldım.Eline sağlık:)

pembecikolata dedi ki...

Marine edilmiş peynir süper bir lezzet olsa gerek,,,Mutlaka denemek istiyorum...