21 Mart 2010 Pazar

Cumartesi Sofrası

Cumartesi akşamı çocukluk arkadaşlarımı gelenekselleşen akşam yemeği toplantımızda ağırladık. Planlarımın aksine hazırlıklara cuma okul dönüşü değil, cumartesi başlasam da içime sinen bir sofra hazırladım.

Salata için havuç, kırmızı lahana, marul, domates, maydanoz, dereotu, turp, kapari ve cevize zeytinyağı ve nar ekşisi ekledim.

Patates püresi için düdüklüde haşladığım patatesleri mikserle karıştırıp içine süt ekler ve kısık ateşte pişirirdim, çok da lezzetli olurdu. Fakat bu sefer sevgili Ahmet'in tarifiyle, haşlanmış patatesleri (9 adet) el blendırından geçirip içine 1 paket kremayı yavaş yavaş ekledim. Kremayı eklerken de bir yandan blendırla karıştırmaya devam ettim. Ocağa koymadan servis tabağına aktarırken farkettim ki püre sanki içinde kaşar peyniri varmışçasına kıvamlıydı.
Püreyi yemekten 1-2 saat önce hazırladığım için servis tabağını sıcak durması için fırına koydum.

Borani (tarif için buraya tıklayın)

Maalesef ana yemek olan yufkaya sarılı rulo köfteyi ve arkadaşlarımın getirdiklerini fotoğraflayamadım.. Tatlımızı da en kısa zamanda yazacağım..

20 yorum:

Unknown dedi ki...

ohhh afiyet olsun ellerine sağlık

Betül KAVAL dedi ki...

aslıcım nefis görünüyor herşeyh ellerine salık canım. öpüyorum

sevgiler

Emel Kurt dedi ki...

selam ellerine,emegine saglik cok güzel bir sofra olmus.sevgiler.

ebru dedi ki...

Aslıcım iyi haftalar canım. Şık bir sofra ve çok lezzetli yiyicekler. Ellerine sağlık.

ebru dedi ki...

Aslıcım iyi haftalar canım. Şık bir sofra ve çok lezzetli yiyicekler. Ellerine sağlık.

Burcu Çalışkan dedi ki...

Aslıcığım yine zarif bir masa ve güzel mamalar eline sağlık :))

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

aslıcığımmm,herşey nefisss görünüyor
ellerine sağlık canımmmm
sevgi dolu öpücükler:)

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. hepsi harika görünüyor..
sevgiler...

Mimosa Café dedi ki...

hepsi çok güzel ama borani bir harika. ben de deneyeceğim. sevgiler.

TuruncuTatlar dedi ki...

emeğine sağlık canım harika bir sofra olmuş sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyetle aslıcığım,
sevgiler..

lezzetyolculugu dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Püre deki püf noktasını not aldım bile.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Aslıcım nefis bir sofra olmuş:). Ellerine sağlık..
Sevgiler:).
adaşın:).

durutarifler dedi ki...

Gercekten cok istah acicilarrr :)))

Ellerine saglik. Çok güzel
görünüyor.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

elinize sağlık, yolldığım mesaj gitmedi, tarifleriniz ve blogunuz çok güzel, tebrikler.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık, blogunuzu ve tariflerinizi çok beğendim, mutfakta oldukça başarılısınız. umarım bu mesaj ulaşır.

pelince dedi ki...

Aslıcım menü şahane olmuş,ellerine sağlık...
Sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

Kalpkurabiye Olarak YE# 54 ŞIMARTAN MEYVELİ TATLAR ETKİNLİĞİ ' ne ev sahibeliğini yapıyorum ve
1-30 NİSAN 2010 Tarihleri arasında katılımlarınızı heyecanla bekliyorumm..


Kıpır kıpır, sımsıcak, aşk dolu, mis kokulu bu güzell bahar günlerinde tümm can dostlarımı etkinliğimi şenlendirmek üzere davet ediyorum..


Blogu olan arkadaşlar, blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini,
Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını, fotosunu ve yaşadığınız şehiri dnz.gns.37@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz..

Sevil Şahin dedi ki...

aslıcım herşey harika olmuş ellerine sağlık sevgiler

kirazzade dedi ki...

Ben peçeteye takıldım, çok şık valla.