16 Mayıs 2010 Pazar

Jöleli Muhallebi

Jöleyi ikinci deneyişim.. İlkinde jöleyi bir cheesecake yaparken kullanmış ve tarife sadık kalmak hüsranla sonuçlanmıştı. Neyse, bu başka bir yazının konusu olacak.. Bu sefer işimi sağlama alıp jöleyi muhallebi ile denedim.

Jöle için;
Bir kasenin içine boşalltığım toz jölenin üzerine 1 su bardağı sıcak su ekleyip karıştırdım ve 1 su bardağı soğuk su ekledim. Karışımı kup ve kaselere paylaştırıp oda sıcaklığına gelince katılaşana kadar buzdolabında beklettim.

Muhallebisi için buradaki tarifi kullandım. Muhallebiyi pişirip iyice ılındığında jölenin üzerine döktüm.

Not: Jöle altta muhallebi üstte olduğu için, muhallebiyi dökerken çok sıcak olmamasına dikkat edin. Aksi halde muhallebinin sıcağı jöleyi sulandıracaktır.

Afiyet olsun!

15 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Görüntü çok güzel olmuş ellerine sağlık...sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hafif bir tatlı olmuş. Ellerine sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Bende jöleli tatları çok seviyorum:))

Ellerine sağlık

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Görünüşü çok güzel tadıda harikadır.Elinize sağlık sevgiler.

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

Saygılar.

lezzetyolculugu dedi ki...

Çilek tatlının duruşunu değiştiriyor bence, zerafet katıyor.Ellerine sağlık Aslı'cım çok zarif ve şık olmuş.
Keşke bir piknik falan olsa tekrar görüşebilsek çok özledim ben seni.

ebru dedi ki...

İyi haftalar canım. Ellerine sağlık. Muhallebi harika görünüyor. Sıcak yaz geceleri için buz gibi bir tatlı.Süper gider.

Sevil Şahin dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık harika olmuş bende çok severim çok

Pelin dedi ki...

Sıcaklar da bastırdı. Çok iyi gider soğuk soğuk. Ellerine sağlık
Güzel bir hafta dileklerimle
sevgiler

Betül KAVAL dedi ki...

aslıcım nefisss.. ellerine sağlık

sevgiler öptüm..

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

aslıcım ben sofrakeyfi müjgan artık bu adresteyim beklerim http://sofrakeyfim.blogspot.com/
muhallebi de harika görünüyor
ellerine sağlık

pelince dedi ki...

Serin serin bencede çok hoş olur:) eline sağlık Aslıcım..

Sevgiler.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Asli'cigim, harika olmus.

Sevgilerimi gonderiyor ve guzel bir hafta sonu diliyorum.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok şık görünüyorum aslıcığımmm,
ellerine kollarına sağlık
öpüyorum güzel yanaklarından:)

NiLaY dedi ki...

harika bir sunum gerçekten çok güzel görünüyor :) ellerinize sağlık, sevgiler..