20 Haziran 2012 Çarşamba

Arkadaşlarla Pazar Kahvaltısı


Pazar sabahı ne zamandır davet edip de aksilikler yüzünden planımızı iptal etmek zorunda kaldığımız arkadaşlarımızı kahvaltıda ağırladık. Tüm pazar kahvaltıları keyiflidir, hele de uzun olursa.. Bizimki de öyleydi..


Kahvaltıda domates ve salatalıkları bu sefer farklı bir şekilde sundum.



İncir, şeftali ve çilek reçelleri..

Masadakilere ek olarak tava böreği, dereotlu omlet, sütlü sucuklu patates ve sosis yaptım.



ve kahvaltının ardından servis edilen tiramisu.

12 yorum:

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Kahvalti nefis görünüyor. Şimdi o sofrada olmak lazımdı.
Özellikle dereotlu omlet tam bana göre.
Ellerine sağlık; Adana'dan sevgiler Pırıl.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

aslıcım özlemişim seni ve blogunu, ne zamandır yapamadıgım blog ziyaretlerime başlasam artık dedim. kahvaltı masan enfes, renkler çok güzel tam yaz gelmiş sofrana. bayıldım herşeye sunuma yaptıklarına. ellerine sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

böyle güzel masa güzel sohbet insan başka ne ister
ellerine sağlık canım

çiğdem dedi ki...

evet kahvaltılıkları bardakta ikram etmek ilginç ve hiç de kötü olmamış.

peki ama salatalıkların ortası mı oyulmuş?

Pelin dedi ki...

Aslıcığım yine tüm inceliğini yansıtmışsın sofrana. Her şey çok şık. Özellikle zeytin kaselerini çok beğendim.
Güzel bir hafta sonu dileklerimle
Sevgiler

umutluhayat dedi ki...

bayılırım kahvaltı sofralarını,nefisss görünüyor.

ebru dedi ki...

Aslıcım nefis bir kahvaltı sofrası. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

hmm harika herşey
sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim..

Çiğdem, salatalıkların ortasını oymadım, ama haklısın fotoğrafta öyle görünüyor, ışıkla ilgili olsa gerek..

Pelin'cim, kaseler Ikea'dan..

uygarimizlahayat dedi ki...

Aslıcım sofra her zaman ki harika görünüyor ayrıntılar süper,kelebekler çiçekler içim açıldı ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Herşey şahane gözüküyor,ellerine sağlık Aslı'cım.
Cici günler diliyorum.
Sevgilerimle..

Şirince Tatlar dedi ki...

nasıl bir güzelliktir bu, dibim düştü vallahi,afiyet bal şeker olsun:)